قتل زن شوهردار در هتل پنج ستاره
۱۰۴۷۴۱۶
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
۶۷۳۹

روزنامه ایران نوشت: با گذشت نزدیک به 2 ماه از کشف اجساد زن و مردی جوان در یکی از اتاق‌های هتل اسپیناس نظریه کارشناس سلاح حکایت از آن دارد که زن جوان به قتل رسیده است.

رسیدگی به این پرونده از ساعت 16سه‌شنبه، چهارم شهریورماه آغاز شد زمانی که یکی از خدمه هتل اسپیناس پالاس در سعادت‌آباد تهران برای نظافت به یکی از اتاق‌ها در طبقه ششم رفت اما با جسد خونین زن و مردی جوان مواجه شد.

گزارش کشف اجساد بلافاصله به بازپرس جنایی پایتخت اعلام شد و تیم جنایی راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که زن جوان از دو روز قبل در این اتاق اسکان داشته اما هویت مرد همراهش مشخص نبود.

در نزدیکی اجساد اسلحه‌ای قرار داشت و روی بدن زن و مرد جوان آثار گلوله به چشم می‌خورد. در ادامه مأموران در کنار اجساد، 2 دست نوشته پیدا کردند که در آن از خانواده و اطرافیانشان حلالیت طلبیده بودند.

نخستین فرضیه‌ای که از سوی پلیس مطرح شد این بود که آنها باهم دست به خودکشی زده‌اند اما در ادامه فرضیه قتل از سوی فردی ناشناس و یا قتل زن به دست این مرد و سپس خودکشی او نیز مورد بررسی قرار گرفت. با شروع تحقیقات مشخص شد مرد جوان از بستگان نزدیک همسر این زن بوده است.

به دستور بازپرس جنایی اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ مشخص شود و همچنین کارشناسان اسلحه وارد عمل شدند تا راز این مرگ‌ها برملا شود.

در ادامه تحقیقات پزشکی قانونی اعلام کرد که علت مرگ زن و مرد جوان شلیک گلوله بوده است. همچنین کارشناسان سلاح اعلام کردند که روی دست زن جوان آثاری از باروت به چشم نمی‌خورد. این موضوع ثابت می‌کرد که او خودکشی نکرده بلکه به قتل رسیده است. باتوجه به اینکه شخص دیگری وارد اتاق آنها در هتل نشده بود، این فرضیه قوت گرفت که مرد جوان پس از شلیک به زن و قتل او خودش را کشته است.

این در حالی است که خانواده زن جوان با حضور در دادسرا از عامل این جنایت شکایت کرده و مدعی شدند که دخترشان با وجود دو فرزند مدت‌هاست که با همسرش اختلاف داشته است.

برچسب ها:
انتشار یافته: 7
در انتظار بررسی:36
09:01 - 1399/07/24