محیط‌ زیست: انتقال آب خزر به کسی ربط ندارد
۹۲۱۴۸۷
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
۷۶۵۵ 
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برخی افراد موضوع انتقال آب دریای خزر به دریاچه ارومیه را سیاسی می‌کنند در حالی که این موضوع در حیطه اختیار وزارت نیروست و به هیچ کسی ربطی ندارد.

خبرگزاری مهر: عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه نشست امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره انتقال آب دریای خزر به دریاچه ارومیه، اظهار داشت: حجم دریای خزر ۸۶ هزار میلیارد متر مکعب است و برداشت ما در سال از آن حداکثر ۲۰۰ میلیون متر مکعب خواهد بود.

انتقال آب خزر به دریاچه‌ی ارومیه به هیچ‌کس ربطی ندارد

وی با اشاره به اینکه عده ای می گویند با این اقدام ممکن است که آب دریای خزر شور شود، ادامه داد: برخی افراد می‌گویند که اگر ۲۰۰ میلیون متر مکعب در سال از دریای خزر برداشت شود، سالانه ۶ میلیون تن نمک به دریا وارد می کنیم که این اطلاعات غلط است و برخی این مسئله را سیاسی می کنند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست متذکر شد: در سال ۹۲ و ۹۳ وزارت نیرو و سازمان محیط زیست تصویب کرده بود که از دریای خزر سالی ۳ میلیارد متر مکعب آب به دریاچه ارومیه انتقال یابد که این رقم ۱۵ برابر این آبی است که می خواهد برداشت شود اما در آن مقطع هیچ کس صدایش درنیامد و فقط ستاد احیای دریاچه ارومیه این مصوبه را رد کرد، به این دلیل که ممکن است املاح در آنجا رسوب کرده و دریاچه ارومیه عمق پیدا کند.

وی بیان کرد: این درحالی است که در حال حاضر می خواهند ۲۰۰ میلیون متر مکعب آب از دریای خزر به دریاچه ارومیه انتقال دهند که یک پانزدهم آن زمان است اما عده ای سر و صدای زیادی راه انداخته اند و خواهشم این است مسائل سیاسی نشود و فنی بررسی شود.

کلانتری گفت: وزارت نیرو مرداد ماه طرح انتقال آب دریای خزر را برای ما فرستاد که بررسی کردیم و شش شرط گذاشتیم که در صورت توجه به این شروط مخالفتی با این مساله نداریم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می شود چند هزار درخت برای اجرای این کار قطع می شود، اظهار داشت: شما اگر یک سنگی را هم از محیط جابه جا کنید، تاثیرات زیست محیطی خواهد داشت اما دولت موظف است آب شرب و بهداشتی شهروندان را در تمام کشور تامین کند.

وی با بیان اینکه این مساله جزء وظایف وزارت نیرو است و به هیچ کسی هم ربطی ندارد، اظهار داشت: طبق قانون مصوب توزیع عادلانه آب در اسفند ماه ۶۱ وزارت نیرو باید تامین کننده آب شرب، بهداشت و صنعت باشد و صرفا این وزارتخانه راهکار تامین آن را می داند و بنده صرفا باید این مقوله را از حیث زیست محیطی بررسی کنم.

انتشار یافته: 86
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
12:52 - 1398/08/01
ای ولا خوشم اومد به حرف هیچکسی گوش ندین کار خودتون رو انجام بدین باید همه جای ایران اب داشته باشه نه فقط شمال باید یه فکر پیشرفت باشیم تا کی قراره نصفه ایران با خشکسالی دست پنجه نرم کنن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
آدرس غلط ندید این حجم آب بخش عمده اش قراره صرف ایجاد صنایع در کویر بشه نه برای آب شرب، آب شربه استان کم جمعیتی مثل سمنان نیازی به این حجم انتقال آب نداره خود وزارت نیرو هم میگه قراره برای ایجاد صنعت انتقال بدن شما پولهای عقب افتاده کارگران آذرآب و هپکو و ..رو بدید احداث کارخونه جدید تو دل کویر پیشکشتون برای سیلهای پی در پی شمال چی دولت وظیفه نداره هیچ کاری بکنه که بازم با قطع درختان میخواید سیلهای بیشتری رو به شمال تحمیل کنید؟ ضمنا در مورد دریاچه ارومیه همون ستاد احیای دریاچه ارومیه درست گفت املاح رسوب میکنه تویی که داری اشتباه میکنی و خودت و دانای کل هم میدونی بارشها باعث احیای دریاچه ارومیه شد حالا شما آب پر املاح خزر و منتقل کنید به دریاچه ارومیه تا یکبار دیگه با رسوب املاح مشکل دارش کنید .
بدون نام
-
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
خلیج گرگان ، تالاب انزلی تو شمال نیمه خشکن بیسواد
شمالی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
خزر مال این پیرمرد
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
ای جاهل ها با نابودی شمال بیابانهای شما پیشرفت نمی کنه بلکه شمال هم مثل شما بیابانی میشه
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
جنگل های هیرکانی چند میلیونساله رو آقایون بیابونی نابود کردند که چی آب دریارو ببرن سمت محله خودشون ، فردا یکی از مرکز ایران بشه رئیس جمهور اون بگه آب باید بیاد اینجا و دیگه تمام آب خزر خالی کنن . تمام این دسیسه ها برای نابودی خزره تا مردم تفریگاه ساحلیشون از دست بدن .
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
دولت موظف است برای دهات رئیس جمهور جنگلهای شمال را نابود کند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
نابود کنین خیلی ممنون منقرض کنین این ملت رو خخخ
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
دقیقا موافقن منفی ها هم چند نفر از شمال دادن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
مثبتها رو هم چند نفر عقده ای مثل تو دادن ۱۷:۴۵ که ۱۷:۵۵ هم کامنت گذاشتی خخخخ کامنتهای تو رو که میخونم یاد دیالوگ سریال زمانه می افتم که وکیل به ارغوان میگفت حالم دیگه از اینهمه دشمنی بهم میخوره منم دقیقا حالم از اینهمه عقده و دشمنی تو با مردم شمال بهم میخوره چندش آوری تو ...
Iran, Islamic Republic of
12:53 - 1398/08/01
هر وقت در حال بردن از شمالید به کسی ربطی نداره از صادرات چوب و خاویار و استفاده از نفت و گاز شمال و انتقال آب به ارومیه و کویر تا دپوی آشغال استانهای مختلف در جنگلهای شمال و احداث سد شفارود که خودش چند هکتار از جنگلهای شمال و داره از بین میبره اینا به هیچکس ربطی نداره موقع بردن منابع شمال همه هموطنیم ولی برای زدن یه تصفیه خانه فقط و حداقل تو یکی از استانهای شمالی ما هموطن نیستیم آشغال همه جا رو باید بیارید جنگلهای شمال ولی کویر بی آب و علف نره ؟!
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
نه هموطن نیستین .درست فهمیدی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
۱۷:۴۶
هموطن نبودن با آدم عقده ایی مثل تو که همیشه از بالا تا پایین در حالدکامنت گذاری و عقده گشایی علیه شمال و مردمشی برای من یکی افتخار توام بفهم انقدرم وسط اخبار ما نپر هموطن نیستیم دیگه توام بفهم نفهم
United States
12:55 - 1398/08/01
سد گتوند هم به کسی ربط نداشت وبه تنهایی گند زدید به اب کارون وکشاورزی خوزستان را نابود کردید ...
پاسخ ها
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
برای این یکی واقعا جوابی ندارندبدهنداینهمه هزینه کردندونتیجه اش نابودی هزاران میلیاردمترمکعب اب شیرین وبقیه ملجرا
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
تخریب بشه چه بهتر خ
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
توی که میگی تخریب بشه خ فکر کردی خوزستان تخریب بشه شمال تخریب بشه حاشیه امنت و تو تهران برات میمونه ؟ تهران تیمارستان زیاد داره برو یه مدت بستری شو
Iran, Islamic Republic of
12:59 - 1398/08/01
سمنان و آذربایجان غربی و کم کم به صادرات آب خزر هم فکر کنید
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
نمیفهمن خزر دریاچه است با خلیج فارس مقایسه اش میکنن حالا بیا حالیشون کن
Iran, Islamic Republic of
13:00 - 1398/08/01
افسوس از این طرز تفکر یک مسئول مملکتی
جناب عیسی خان هر موضوع محیط زیستی نه تنها به همه مردم ایران بلکه به تمام مردم دنیا ارتباط پیدا میکند .
بذر این فاجعه سالها بعدی ثمر میدهد که تو یا مسئول نیستی یا کلا نیستی !!!!
آهای ملت :مسئولینمون که مسئول نیستند ببایید خودمون مسئول باشیم
پاسخ ها
پسر شمالي
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
ملت؟؟؟؟ ملت اون اميد هستن که نفر اول کامنت داده هنوز نميدونه چي به ضررشه چي به نفعش فقط خواسته زود پيام بده اولين نفر باشه براي اظهار نظر . از همچين ملتي انتظار نداشته باش متوجه بشن که فرداها قراره چي بسرشون بياد . شمالي ها جلوي اين طرح ها رو ميگيرن ولي ناهموطن بودنه يه عده رو يادشون نميره قطعا
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
به امید تخریب شمال و کویری شدنش خخخخ
-
13:04 - 1398/08/01
مملکت رو داری به فنا میدی اونوقت به کسی مربوط نیست؟؟؟؟
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
از کجا میدونی کارشناسی
Iran, Islamic Republic of
13:04 - 1398/08/01
برای اجرای طرح باید تشریفتون رو بیارید سمت دریای خزر.انوقت مردم عزیز میگن خدمتتون به چه کسی ربط داره.اقای رئیس..گرفتاری زمین فروشی و بدبختی نداشتن زیر ساخت راهها کمتون بود.الان کلیدساز بزرگ ایران ودارو دستش دست زدن به طرح انتقال اب دریا.تازه قطع درخت رو واسه خودشون توجیه هم میارن..هستیم به همراه مردم ونمایندهای شمال درخدمتتون..
پاسخ ها
پسر شمالي
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
ما گيلک هستيم ولي عمرا بزاريم شمال رو نابود کنن بايد از روي جنازه مردم شمال رد بشن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
مثلا میخاین چه کار کنین.؟ تهدید میکنین ؟ از روتون هم رو میشن امیدوارم خشک بشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
۱۷:۵۰
بار تو رگباری و مثل همیشه با عقده های همیشگیت از بالا تا پایین کامنت گذاشتی ؟ رگ ...
Iran, Islamic Republic of
13:06 - 1398/08/01
برای نجات ارومیه میخواهند شمال کشور از بین ببرند
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
نه اتفافا دریاچه ارومیه با انتقال اب خزر نابود میشه بیشتر آب و میخوان به سمنان منتقل کنن حق با ستاد احیای دریاچه ارومیه است که از اول با انتقال آب خزر مخالفت کرد
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
خرر خشک میشه اخه دانشمند
Iran, Islamic Republic of
13:13 - 1398/08/01
به کسی ربطی نداره؟ پس مردم چکاره ان؟ این همه غارت جنگل و منابع طبیعی شمال بستون نبود حالا رسید به دریا و .....هر کاری دلتون میخاید میکنید ....خدا لعنت کنه شما بی پدر و مادرهارو .....
Iran, Islamic Republic of
13:14 - 1398/08/01
احمق .این مسئله به زیست بوم منطقه وکشورربط دارد.البته که بهمه مربوط است وبایدنظرات مختلف درآن دخیل باشد.
پاسخ ها
رضا.بیغم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
نمدانم انتقال آب به منطقه کویر با چه کسی کار دارد اگر آب به کویر وارد شود چند استان محروم از آب مانند یزد. اصفهان
قم .م روزی. خراسان جنوبی از آن بهرهمند میشوند چون سطح آب در این استانها به شدت افت کرده است و اگر آب را‌به‌کویر بیاورند و هیچ کاری هم نکند فقط در کو یر نفوذ کند همه چاههای آب پر از آب میشود و همه از آن برخوردار میشوند انشالله یک
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
احمق تو لیستر میفهمی یا رییس محیط زیست ...
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
رضا بیغم
مشخصا در مورد اصفهان به دلیل مهاجرت گسترده به اصفهان از زمان جنگ و احداث صنایع آب بری مثل فولاد مبارکه و ذوب آهن و کشت برنج کارش به اینجا کشیده شد الانم برای آب شرب اگه بخواید بگید از رشته کوههای البرز آب سالم تر و میشه منتقل کرد هم به سمنان هم به اصفهان و یزد و کرمان ولی انتقال آب به سمنان برای ایجاد چند تا کارخونه احمقانه دیگه مثل فولاد مبارکه که اساسا نباید در جاهای بی آب تاسیس بشن خب بله آب بیشتری میخواد باید با صرف هزینه های سرسام آور آب خزر و منتقل کنن آخرشم نیمه تعطیل میشه چون باز اصفهان به بی آبی سمنان نبود احداث کارخانه در کویر چه توجیه اقتصادیی داره یا کشاورزی در کویر چه توجیه اقتصادیی داره؟ ضمن اینکه دقت کنید الان ویگه نصف خزر مال ایران نیست حتی ۲۰ درصدش هم مال ایران نیست
Iran, Islamic Republic of
13:19 - 1398/08/01
شما به ميحط زيست هم رحم نميکنيد
Iran, Islamic Republic of
13:21 - 1398/08/01
آره. اگه توام طرف اینا نبودی تا حالا صدبار عوضت کرده بودن. عمله آب دریا رو می شه انتقال داد نه دریاچه. از اصول کارتون ایراد داره. اگه یه کشور اروپایی بودیم بقیه کشورها به شما پشمالوا اجازه یه همچین غلط اضافه ای نمی دادن. متاسفاه همسایه هامونم یکی از یکی چیپ تر و خنگ ترن
Iran, Islamic Republic of
13:35 - 1398/08/01
نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب
Iran, Islamic Republic of
13:45 - 1398/08/01
چه جالب به کسی ربط نداره و ایران را کویر کردن و هرکاری دلشون بخواد میکنن و درست میگه به ملت چه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
تخریب بشه
Iran, Islamic Republic of
13:49 - 1398/08/01
اخه این بیسواد چه میدونه ؟ هرچند به ما چههههههههه .
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
ایشون دوستدار محیط زیست نیستن، دشمن محیط زیست هستن. خب تشریف ببرید از دریای عمان آب بیارید سمنان تا چند تا استان خشک و کویری دیگه هم بهره‌مند بشن آقای رئیس محیط زیست!!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
اونوقت تومیفهمی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
از رئیس سازمان حفاظت محیط زیستی که به تالاب انزلی بگه باتلاق انزلی فرق بین تالاب و باتلاق و ندونه نمیشه انتظار داشت فرق بین دریا و دریاچه رو بدونه
Iran, Islamic Republic of
13:49 - 1398/08/01
پس به خو تو هم ربطی ندارد بجای این نمایشهای مضحک جلوی نابودی جنگل ها را بگیرید
Iran, Islamic Republic of
13:50 - 1398/08/01
نمیدونم چرا این آقا رو استیضاح نمیکنن تو انتقال آب کارون نماینده های چهارمحال بختیاری خوزستان کهگلویه و...با این وزیر مشکل داشتن الان شمالیا مشکل دارن خب استیضاحش کنید بره
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
کارشناس محترم ایشون وزیر نیستن .از چیزی که نمیفهمی مجبوری نظر بدی خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
13:53 - 1398/08/01
موقع انتخابات هم میگین به کسی ربطی ندارد.موقع انتخابات همچین مظلوم نمایی میکنین خودتون بهترین بندها نگاه میکنین.انقدر مردم مردم میکنین میگین مردم پشت ما نباشن ماهیچیم...وقتی که منتخب شدین کو مردم...
Iran, Islamic Republic of
13:56 - 1398/08/01
اگه به جای سمنان یه شهر دیگه ای بود همینجوری پیگیر بودین که انجام بشه ؟
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
به امید تخریب شمال و ابادانی کویر
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
۱۷:۵۴
به امید فرو رفتن عقده ایها تو زمین که دارن هم میرن خخخخ
Iran, Islamic Republic of
13:56 - 1398/08/01
ما مازندرانی ها تحت هیچ عنوان اجازه ی چنین غلط کاری ها رو به شما نمیدیم. و تمام تاسیسات انتقال آب رو منفجر میکنیم
پاسخ ها
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
اگر سمنان شهر روحانی نبود باز هم اینطوری می گفتی به کسی ربطی نداره عیسی کلانتری با این طرز بیانت باید بابای مدرسه بشدی نه وزیر
Iran, Islamic Republic of
13:56 - 1398/08/01
ما مازندرانی ها تحت هیچ عنوان اجازه ی چنین غلط کاری ها رو به شما نمیدیم. و تمام تاسیسات انتقال آب رو منفجر میکنیم
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
چه غلطها
Iran, Islamic Republic of
13:57 - 1398/08/01
نمایندگان باید جلوی این تخلف را بگیرند اگر که نمایندگان خودشان ذینفع نباشند؟؟
Iran, Islamic Republic of
14:14 - 1398/08/01
اگر سالهای بعد معلوم شد حق باکسانی است که مخالف این طرح هستند شمارا درکدام شهرهای کانادا پیدا کنیم که بیایید جوابگو باشید اینقدر لطفا منم منم نکنید
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
حق که با مخالفان هست یکی از معاونان سازمان محیط زیست سر همین ماجرا استعفا داد خود کارشناسان محیط زیست میگن عقلانی نیست برای زدن چند کارخونه تو دل کویر اونم استانی که یک میلیونم جمعیت نداره نباید آب خزر و انتقال داد منتها کو گوش شنوا هزینه انتقالش با توجه به املاح آب و ...هم زیاده برای آب شرب از رشته کوههای البرز آب سالم و میشه انتقال داد ولی اینا هدفشون احداث کارخونه است کارخونه ارج و پارس و قو و...رو با اون قدمت زدن تعطیل کردن حالا تو کویر میخوان کارخونه بزنن اونم با همچین هزینه چند هزار درختم که برای ایشون مساله ای نیست همین الان که ایشون تو جای گرم و نرمشه گیلان سیل اومده اون هفته هم سیل اومده بود هر سال چند بار گیلان سیل میاد تازه امسال که سیل جاهای دیگه هم اومد مردم معنی سیل و فهمیدن گیلان سالی چند بار سیل میاد مردم مگه چفدر میتونن لوازمشون عوض کنن اینا نتیجه قطع درختان قبلیه بعدا دیگه چی میشه
Iran, Islamic Republic of
14:59 - 1398/08/01
بهترین برخورد و جواب را دادند دکتر کلانتری!!با این مزخرفات و خضولات یک عمر است بدبخت و عقب مانده مانده ایم فقط فقط صرف برداشت های اشتباه چند تا بی سواد در قالب استاد و کارشناس که برای اهداف خود متوسل به توجیه احساسی و سو استفاده از باورهای عامه گر و در پشت پرده ای و حزبی در قالب مدعی محیط زیستی !!!کشورهای حوزه خزر و خلیج فارس همگی از انتقال آب دارند سود می برند به جز ما که هرچه ضربه خورده ایم از داخل و خودی بوده نه دشمن نه رقیب!!!!تفکرات را باید به سوی ملی گرایی و همه ایران سرای من است سوق داد نه قوم گرایی و منطقه ای و حوزه ای!!!
Iran, Islamic Republic of
15:30 - 1398/08/01
دارید گند میزنید ب طبیعتی ک ما توش زندگی میکنیم.یعنی چی ب ما ربط نداره؟!!.و همینطور داری اختلاف و تفرقه بین شمالی ها و ترک های عزیز ب وجود میاری
Iran, Islamic Republic of
15:37 - 1398/08/01
خدایا مملکتمون افتاده دست چه احمقهایی مگه این مملکت دلسوز نداره ؟
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
مثلا شما دلسوزی
Iran, Islamic Republic of
15:45 - 1398/08/01
ایشون که انتقال آب دریاچه خزر و قطع چند هزار درخت و با جابجا کردن سنگ مقایسه و توجیه کنه ، که موافق تولید محصولات تراریخته باشه ، که موافق احداث سد در دل جنگل باشه(شفا رود) باز هم با قطع چند هزار درخت و نابودی چند هکتار جنگل ، معلومه وضع محیط زیست چطوری میشه جناب کلانتری علاوه بر نابودی جنگلهای هیرکانی و نقض طرح تنفس جنگل ، سونامی سرطانی که با کشت محصولات تراریخته و موافقت سازمان مطبوع شما در کشور راه می افته هم مسئولیتش برعهده شماست .
Iran, Islamic Republic of
15:45 - 1398/08/01
ایشون که انتقال آب دریاچه خزر و قطع چند هزار درخت و با جابجا کردن سنگ مقایسه و توجیه کنه ، که موافق تولید محصولات تراریخته باشه ، که موافق احداث سد در دل جنگل باشه(شفا رود) باز هم با قطع چند هزار درخت و نابودی چند هکتار جنگل ، معلومه وضع محیط زیست چطوری میشه جناب کلانتری علاوه بر نابودی جنگلهای هیرکانی و نقض طرح تنفس جنگل ، سونامی سرطانی که با کشت محصولات تراریخته و موافقت سازمان مطبوع شما در کشور راه می افته هم مسئولیتش برعهده شماست .
Iran, Islamic Republic of
16:22 - 1398/08/01
الکی جو ندین آب خزر هر سال داره بالا میاد چون از روسیه به منابع یخ های قطبی از طریق رود ولگان وصل هست بعدشم شما برید تحقیق کنید ببینید چقدر از کرمان و سمنان و جنوب کشور بخاطر کم آبی به شمال مهاجرت کردند اون خودش یه معظل اجتماعی هست بعد یه لوله به قط نهایتا ۲ متر میخواد چطور جنگل ها و محیط زیست رو نابود کنه بعدشم آب خزر در مقصد تصفیه میشه و املاح اونجا دفع میشه و نه تو مبدا و اینکه برداشت آب محلول به نمک به هیچ وجه باعث شوری بیشتر آب نمیشه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
کجا داره میاد بالا. پس چرا ساحل ۱۰ متر رفته عقب
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
خیر آب خزر سمت ایران پایینتر از جاهای دیگه است الکی دروع تحویل نده بعدشم چند هکتار جنگل تا حالا واسه سد سازی نابود شد چند هکتار دیگه هم واسه این از بین میره خود رییس سازمان محیط زیست تایید میکنه از بین رفتن چند هزار درخت دیگه رو تو میگی نه تویی که املای معضل و بلد نیستی و معظل مینویسی خواهشا در مورد معضلات نظر نده
پسر شمالي
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
جالبه که تمام کارشناسان اشتباه ميکنن فقط تو مطالعه کردي اگه ميخاي از ظلم دفاع کني توجيهات مسخره نيار دوست عزيز درست ترين کار وصل کردن تمام استانهاي کويري ايران با کانال به اقيانوس هنده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
تنها حرف درستت همون شور نشدن بیشتر آب خزره؛ البته اگه آب با همون کیفیت منتقل بشه و نخوان اینجا شیرینش کنن.
Iran, Islamic Republic of
16:58 - 1398/08/01
شماوزیردستان تعهدبدهیدکه درصورتی که خلاف صحبت های شماواقع شدوطرح جابجایی آب خزربه شمال خسارت زد!،همه دادگاهی وزندانی خواهیدشد!وحتی اعدام می شوید!
Iran, Islamic Republic of
17:46 - 1398/08/01
الان تمام کشورهای حوزه خلیج فارس چه آب آشامیدنی و چه آب برای مصارف صنعتی رو با آب شیرین کن از خلیج فارس انجام میدن
پاسخ ها
پسر شمالي
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
چون به اقيانوس متصله و منبع ابش بي پايانه کار درست رو اونها ميکنن
Iran, Islamic Republic of
17:49 - 1398/08/01
روحانی داری تر میزنی به همچی
Iran, Islamic Republic of
18:19 - 1398/08/01
چه پر رو هستن محیط زیست میخوان نابود کنن بعد میگن به کسی ربطی نداره بی غیرت شدیم اینا حقمون هست
Iran, Islamic Republic of
18:30 - 1398/08/01
جناب كلانتري
خزر سرمايه ملي كشوره،مگه ميشه يه وزارتخونه و يه سازمان به تنهايي براش تصميم بگيرن!!!!!
همه ي مردم ايران از خزر سهم دارن
پس حق دخالت هم دارند
Iran, Islamic Republic of
00:51 - 1398/08/02
آقای کلانتری از مدیرانیست که صدقه شهادت برادرش به مسئولیت رسید ،بیسواد مگر نمیدانی اموالی که جنبه ملی داشته باشه دخل و تصرف در اون وبه خواسته یک فرد بیسواد ِجیب دراز ممکن نیست حال چطور میگه به کسی مربوط نیست؟بیسواد چگونه جنگ هیرکانی رو با سنگ مقایسه میکنی در ضمن اگر ملت ایران رو هیچ تصور کنید که می کنید صدقه سر قرار دادهایی که بسته اید باید جوابگوی چهار کشور ی که خزر رو بهشون فروختید باشید مگر اجازه میدهند سواحل اونا رو هم مثل ایران به گند بکشید!
Iran, Islamic Republic of
09:10 - 1398/08/02
مسائل اگه فنی بررسی میشد که تو رئیس محیط زیست نمیشدی !!
Iran, Islamic Republic of
10:20 - 1398/08/02
دیگه جنگلی نمونده همش شده خصوصی .من دو سال پیش رفتیم شمال البته بعد از چند سال به جنگل که رسیدیم همش حصار کشی و دیوار بود .اگر دولت میتونست اکسیژن هم میفروخت. دیگه دلسوز واسه ملت وجود نداره.
Iran, Islamic Republic of
03:17 - 1398/08/03
قشنگ مشخصه بدون برنامه حرف میزنه اصلا خودشن نمیدونخ چی میگه هزاران درخت قرار قطع بشه...از نظر این آقایون مهم نیس
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
اینم سر درختانی که به بهانه سدسازی اینهمه سال قطع کردن براشون مهمه مگه
Iran, Islamic Republic of
18:10 - 1398/08/03
صنایع‌می‌شه‌برد‌کنار‌دریا‌تا‌شهر‌های‌بندری
ایران‌مانند‌دیگر‌بنادر‌دنیا‌رونق‌بگیرند
Iran, Islamic Republic of
23:58 - 1398/08/03
افرین به حسن روحانی رییس جمهور منتخب با انتخاب این اقا به عنوان رییس سازمان محیط زیست، که طرحی به این اهمیت را به کسی مرتبط نمی داند!!!!؟ زیانهای این طرح، سو استفاده های حواشی این طرح، تخریب محیط زیست متزلزل شمال کشور و موارد دیگر هریک به تمام مردم ایران و ایندگان ما مربوط است. شاید بهتر بود ایشان می گفت این طرح به من عیسی کلانتری مربوط نیست، نه انکه به هیچ کس مربوط نیست.
Netherlands
10:56 - 1398/08/04
واقعا نمیدونم چرا وقتی حرف از انتقال آب میشه یه عده فکر میکن قراره آب گوارا و شیرین انتقال پیدا کنه. آب دریای خزر به درد هیچ کسی نمیخوره.خوبه فیلمهای سواحل دریای خزر در کشور آذربایجان و روسیه را نگاه کنین ساحل ایرانم که همه دیدین. بخدا اون چیزی که انتقال پیدا میکنه بیشتر فاضلاب هست تا آب حالا از من گفتن بود
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج